Subject: RE: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 13:34:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile OÜ Perearst Kaalep Koppel nimel.

Oleme kontrollinud nii medre.tehik.ee iseteeninduskeskkonnast kui ka
Maksuameti töötamise registrist kõigi meie meditsiinitöötajate
registreeringut ning sealt nähtub, et meie poolt on justkui kõik andmed
registreeritud. Soovime teada kas meie ettevõttel on
iseteeninduskeskkonnas vajalik sisse viia mingeid muudatusi? Kirjutate, et
Terviseametile teadaolevalt on Teie tegevusloaga seotud töötajaid, kes ei
ole registreeritud töötajate registris Teie töötajana. Kas tegemist on
üldise infokirjaga või esineb meil siiski andmetes puudusi? Soovime teada
kes ei ole meil TÖR registrisse registreeritud?

Lugupidamisega

Tiiu Kivi

OÜ Perearst Kaalep Koppel

Raamatupidaja

5153478

From: TA Info <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 23, 2024 1:24 PM
To: Undisclosed recipients:
Subject: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega

Tere

Pöördume Teie asutuse poole seoses tervishoiuteenuse osutamise tegevusloa
ja sellega seotud olevate töötajatega.

Tervishoiuteenust osutava asutuse kohustus on kanda tervishoiukorralduse
infosüsteemi  tööle asuvate ja eemaldada töölt lahkuvate
tervishoiutöötajate ja tervishoiutöötajaga võrdsustatud isikute andmed.
Kui asutuses asub tööle uus töötaja, tuleb ta lisada töötamise registrisse
<https://www.emta.ee/ariklient/registreerimine-ettevotlus/tootamise-regist
er> , selle asutuse töötajaks ja alles siis on teda võimalik lisada ka
tegevusloale vastava teenuse juurde. Sarnaselt tuleb  ka lahkunud töötajad
eemalda tegevusloalt ja töötamise registrist.

Töötajate eemaldamine on vajalik, et tagada õigete andmete olemasolu
infosüsteemis tervishoiuvaldkonna juhtimisel ja korraldamisel, kui ka
töödelda tervisestatistika ja tervishoiupoliitika tegemiseks vajalikke
andmeid. Samuti kuvab infosüsteem ka tervishoiutöötajale endist töökohta
kuni see ei ole eemaldatud.

Töötajaid saab lisada ja eemaldada sisenedes iseteenindusse
https://medre.tehik.ee/  valides tegevusluba – eemalda töötaja (juhend on
leitav  iseteenindusest ja lisatud ka manusena kaasa).

Terviseametile teadaolevalt on Teie tegevusloaga seotud töötajaid, kes ei
ole registreeritud töötajate registris Teie töötajana, mistõttu on
Terviseametil tekkinud kahtlus Teie poolt tervishoiukorralduse
infosüsteemis esitatud andmete õigsuses.  Palun veenduge, et  kõik Teie
tegevuslubadel olevad tervishoiutöötajad oleks töötamise registris
registreeritud Teie asutuse töötajaks korrektse ametikoodiga (koodid on
leitavad Terviseameti registrite iseteeninduse juhendite juurest
<https://www.terviseamet.ee/et/tervishoid/tervishoiutootajale/iseteenindus
e-juhendid> ).

Palume seda teha esimesel võimalusel, hiljemalt 31.08.2024.a.

Alates 01.09.2024 asub amet korraldama andmete parandamist toetudes
töötajate registrist saadud teabele.

Lugupidamisega

Katrin Roosipuu

nõunik

tervishoiuteenuste osakond

7943570

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.